Czas realizacji zamówienia

Przy każdym produkcie zaznaczony jest przybliżony termin wysyłki, który liczymy od chwili potwierdzenia wpłynięcia pieniędzy na nasze konto lub w przypadku przesyłek pobraniowych od momentu wpłynięcia zamówienia. Jeżeli zamówienie składa się z kilku produktów, to liczy się najdłuższy z terminów wysyłki. Jeżeli zamówienie zostanie złożone po godzinie 16, jego realizacja rozpoczyna się następnego dnia roboczego.

Termin wysyłki podajemy w dniach roboczych.

Przykładowo, jeżeli w poniedziałek wpłyną pieniądze za zamówienie o trzydniowym terminie wysyłki, to wyślemy je najpóźniej w czwartek. Gdyby takie samo zamówienie wpłynęło do nas w środę, to najpóźniejszy termin wysyłki będzie przypadał w poniedziałek. W tym przykładzie założyliśmy, że w tygodniu nie było dni wolnych od pracy.

Dla produktów oznaczonych dłuższym niż 3-dniowy terminem realizacji, termin ten ma wyłącznie charakter orientacyjny. Po otrzymaniu zamówienia potwierdzamy dostępność takich produktów u naszych dostawców i u producentów, a o właściwej dacie wysyłki informujemy telefonicznie lub poprzez e-mail.

Przesyłki dostarczane są przez firmy kurierskie SCHENKER, JASFBG, UPS, GLS, PEKAES. Czas dostawy wynosi najczęściej od 1 do 2 dni roboczych.

 

Termin otrzymania zamówienia= czas podany przy produkcie + czas dostawy


PRZERWA WAKACYJNA. Do dnia 14.08 nie będzie możliwości składania zamówień. Biuro Obsługi będzie nieczynne, Centrala Telefoniczna będzie wyłączona. Wszystkie zapytania, uwagi, ewentualne reklamacje prosimy przesyłać na nasz adres mailowy: sklep@magiaplytek.pl. Na wszystkie wiadomości postaramy się odpowiedzieć jak najszybciej.