W dniach od 17.07.2019r. (środa) do 19.07.2019 (piątek) Biuro Obsługi będzie nieczynne. Wszystkie informacje prosimy przesyłać przez formularz kontaktowy lub na maila. Postaramy się najpóźniej w poniedziałek (22.07.2019r.) na wszystie wiadomości odpowiedzieć. Zamówienia złożone od 16.07.2019r. będą realizowane od 22.07.2019r. (poniedziałek).

1. Czy ceny podane na stronie są cenami netto czy brutto?

Wszystkie podane na stronie ceny są cenami brutto.

 

2. W jakim gatunku są płytki sprzedawane w naszym sklepie?

Wszystkie płytki znajdujące się w sklepie internetowym www.magiaplytek.pl są płytkami I-go gatunku. Wszystkie podane ceny dotyczą płytek I-go gatunku.

 

3. Jakie są dostępne formy płatności?

Za towar zakupiony w naszym sklepie można zapłacić przelewem tradycyjnym, zapłacić gotówką przy odbiorze osobistym lub zapłacić kurierowi w momencie dostawy.

 

4. Czy do zamówionego towaru otrzymam fakturę VAT?

Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT. Faktury wysyłamy za pośrednictwem poczty e-mail.

 

5. Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?

Tak. Płytki można odebrać osobiście w Opocznie po uprzednim umówieniu terminu odbioru.

 

6. Czy kurier wnosi towar?

Nie, kurier nie ma obowiązku wniesienia towaru. Zostawia paletę z towarem w miejscu przez państwa wskazanym. Towar może wnieść z grzeczności (jeżeli jest to jakaś mała ilość) lub jeżeli się zgodzi za dodatkową opłatą.

 

7. Czy w sklepie magiaplytek.pl mogę kupić płytki w II gatunku i PJ?

Tak, istnieje możliwość zakupu niektórych płytek gatunku 2-go oraz tzw. PJ. W tym celu prosimy napisać na adres sklep@magiaplytek.pl jakie płytki i jaka ilość jest potrzebna, a my sprawdzimy ich dostępność i cenę i skontaktujemy się z wami.


W poniedziałek 17.06.2019r. Biuro Obsługi będzie nieczynne. Wszystkie informacje prosimy przesyłać przez formularz kontaktowy lub na maila. Postaramy się najpóźniej we wtorek z rana na wszysto odpowiedzieć. Zamówienia złożone od 15.06.2019r. będą realizowane od wtorku tj. 18.06.2019r.