W dniach od 17.07.2019r. (środa) do 19.07.2019 (piątek) Biuro Obsługi będzie nieczynne. Wszystkie informacje prosimy przesyłać przez formularz kontaktowy lub na maila. Postaramy się najpóźniej w poniedziałek (22.07.2019r.) na wszystie wiadomości odpowiedzieć. Zamówienia złożone od 16.07.2019r. będą realizowane od 22.07.2019r. (poniedziałek).

Postępowanie podczas odbioru przesyłki

1. Przed otworzeniem przesyłki należy pokwitować jej odbiór i zapłacić ewentualne pobranie. W przypadku przesyłek pobraniowych Kurier nie może wydać przesyłki przed uiszczeniem opłaty. Mogą Państwo poprosić kuriera o pozostanie do momentu otworzenia i sprawdzenia przesyłki. Nie ma on natomiast takiego obowiązku.

2. Jeśli zauważycie Państwo uszkodzenie lub niezgodność towaru należy spisać protokół szkody w obecności kuriera. Protokół powinien zawierać datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub braków w towarze.

3. W przypadku zauważenia braków lub uszkodzeń w towarze po odjeździe kuriera należy jak najszybciej zadzwonić pod numer podany na liście przewozowym i zażądać przyjazdu kierowcy w celu spisania protokołu.

Wszelkie reklamacje do firmy przewozowej mogą być zgłaszane w terminie 2 dni od chwili odbioru przesyłki. Po tym terminie reklamacje związane z uszkodzeniem towaru nie będą rozpatrywane.

4. Spisany protokół należy przesłać na maila sklep@magiaplytek.pl.

 

Uwaga! Transport nie obejmuje usługi wniesienia towaru!


W poniedziałek 17.06.2019r. Biuro Obsługi będzie nieczynne. Wszystkie informacje prosimy przesyłać przez formularz kontaktowy lub na maila. Postaramy się najpóźniej we wtorek z rana na wszysto odpowiedzieć. Zamówienia złożone od 15.06.2019r. będą realizowane od wtorku tj. 18.06.2019r.