Postępowanie podczas odbioru przesyłki

1. Przed otworzeniem przesyłki należy pokwitować jej odbiór i zapłacić ewentualne pobranie. W przypadku przesyłek pobraniowych Kurier nie może wydać przesyłki przed uiszczeniem opłaty. Mogą Państwo poprosić kuriera o pozostanie do momentu otworzenia i sprawdzenia przesyłki. Nie ma on natomiast takiego obowiązku.

2. Jeśli zauważycie Państwo uszkodzenie lub niezgodność towaru należy spisać protokół szkody w obecności kuriera. Protokół powinien zawierać datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub braków w towarze.

3. W przypadku zauważenia braków lub uszkodzeń w towarze po odjeździe kuriera należy jak najszybciej zadzwonić pod numer podany na liście przewozowym i zażądać przyjazdu kierowcy w celu spisania protokołu.

Wszelkie reklamacje do firmy przewozowej mogą być zgłaszane w terminie 2 dni od chwili odbioru przesyłki. Po tym terminie reklamacje związane z uszkodzeniem towaru nie będą rozpatrywane.

4. Spisany protokół należy przesłać na maila sklep@magiaplytek.pl.

 

Uwaga! Transport nie obejmuje usługi wniesienia towaru!


PRZERWA WAKACYJNA. Do dnia 14.08 nie będzie możliwości składania zamówień. Biuro Obsługi będzie nieczynne, Centrala Telefoniczna będzie wyłączona. Wszystkie zapytania, uwagi, ewentualne reklamacje prosimy przesyłać na nasz adres mailowy: sklep@magiaplytek.pl. Na wszystkie wiadomości postaramy się odpowiedzieć jak najszybciej.