Brak produktów
*Ceny zawierają podatek VAT
Język:
WARUNKI DOSTAWY
Za dostawę i bezpieczeństwo zamówionych towarów odpowiadają firmy kurierskie: SCHENKER, JASFBG, PEKAES, GLS i UPS.
Waga | Płatność przedpłata | Płatność przy odbiorze towaru |
do 30kg | 30 zł - 60 zł | 40 zł - 80zł |
Waga | Płatność przedpłata | Płatność przy odbiorze towaru* |
do 50kg | 140 zł | 170 zł |
do 150kg | 150 zł | 190 zł |
do 800kg (1 paleta) | 160 zł | 210 zł |
do 1200kg (1 paleta) | 180 zł | 230 zł |
do 2400kg (2 palety) | 330 zł | 390 zł |
do 3600kg (3 palety) | 490 zł | 550 zł |
do 4800kg (4 palety) | 650 zł | 710 zł |
do 6000kg (5 palet) | 810 zł | 870 zł |
do 7200kg (6 palet) | 970 zł | 1030 zł |
do 8400kg (7 palet) | 1130 zł | 1190 zł |
do 9600kg (8 palet) | 1290 zł | 1350 zł |
do 10800kg (9palet) | 1450 zł | 1510 zł |
do 12000kg (10palet) | 1610 zł | 1670 zł |
Wszystkie podane ceny są cenami brutto i zawierają 23% VAT.
* Płatność przy odbiorze towaru - Aktualnie niedostępna - tylko przedpłata
Ogólne zasady wysyłki i dostawy towaru.
1. Dostawa towaru realizowana jest za pośrednictwem firm kurierskich: SCHENKER , JASFBG, UPS, GLS i PEKAES.
2. Towary dostarczane są przez firmy kurierskie w dni robocze w godzinach od 8.00 do 16.00.
3. Kurier nie wnosi towaru do domu lub lokalu. Klient wykonuje tę czynność we własnym zakresie i na własną odpowiedzialność.
4. Klient po otrzymaniu przesyłki zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki pod względem jakościowym i ilościowym oraz jej zgodność ze złożonym zamówieniem.
5. Wszelkie zastrzeżenia odnośnie stanu zewnętrznego przesyłki muszą być opisane w protokole reklamacyjnym lub na liście przewozowym w obecności kuriera.
6. Jeśli dostarczany towar będzie na palecie drewnianej należy obejrzeć ją z zewnątrz czy paleta nie nosi znamion uszkodzenia, a folia ochronna nie została zniszczona.
7. Dokładne sprawdzenie zawartości przesyłki i wnętrza opakowań znajdujących się na palecie klient zobowiązany jest dokonać w czasie możliwie jak najkrótszym, tak abyśmy mogli w razie wykrycia uszkodzeń dosłać płytki z tej samej partii produkcyjnej.
8. Jeżeli stan przesyłki po dokładnym sprawdzeniu budzi zastrzeżenia, klient zobowiązany jest niezwłocznie po sprawdzeniu przesyłki złożyć do sklepu zgłoszenie reklamacyjne.
9. Sklep rozpatrując reklamację może zażądać od klienta zdjęć uszkodzonego towaru oraz innych informacji pozwalających rozpatrzyć zgłoszenie reklamacyjne.
10. W przypadku braku współpracy klienta ze sklepem w zakresie żądań sklepu kierowanych do klienta o których mowa w pkt. 9, uważa się za rezygnację klienta z roszczeń reklamacyjnych.
11. W przypadku odbioru osobistego, klient zobowiązany jest sprawdzić odbierany towar pod względem ilościowym i jakościowym w momencie wydawania towaru.
12. Brak jakichkolwiek zastrzeżeń ilościowych i jakościowych klienta do odbieranych osobiście towarów w momencie wydawania powoduję utratę przez klienta wszelkich roszczeń reklamacyjnych w zakresie nieprawidłowości jakie klient mógł wykryć przyjmując i badając towar.
13. W przypadku odbioru osobistego towaru przez klienta sklep nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe podczas transportu.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.